Find friends on yorfriends social networking community

Promote your business on yorfriends marketing community

Website Promotion

Advertise on yorfriends.com for FREE

Yorfriends--marketing and advertising platform

Business Networking

Yorfriends_Internet Marketing and Advertising Site
Get more website traffic and sales at https://yorfriends.com
Loading...

Can the webpage ever work? from Dingbest's blog

Since 2k is trying to finesse ppl to invest additional money for a game that's gonna be just like 2k20... I would rather stick wit my elite 2k20 account til next gen with gym and all my maxed builds instead of start over at rookie for 4 months and then only begin at novice again on MT 2K21 next gen lol. Also maybe if they see their earnings are shit they'll fix up (even tho this will not be true cuZ many ppl will still buy it), but unless they do something drastic I'm not paying extra for a match I'll barely even perform for a few months after I have the EXACT same match

The lack of new ports, options, and construct layout are my qualms. I don't care too much the way the game looks graphically. I want fresh menus, interfaces, build options, better gameplay... that kinda thing. So many straightforward things could be added and taken away to impress me but nope.

They are not releasing any information regarding the other styles. If they're prepared, they would have teased them months before not two weeks prior to the games release.What's the role of calling them outside after the games launch anyway? Everyone's attention is going to be concentrated into enjoying the game they overpaid for and the expectation of the next gen 2k21. Here is the only time to phone them out.

Exactly, the one I made came with the badge split of 1/27/21/8. I plan on using it as the two guard for 3's and ProAm. If you go up in wingspan it could acquire lockdown takeover. Insert in flooring general/dimer and you're reay difficult to miss.

Yeah I played a few similar shooting builds to test badges some. I only tried the elastic release once and obtained something similar. That game I had been trying the shot stick more. I'm awaiting 2kLab's badge analyzing. If shooting will require higher stats (through Mike Wang's tweet), then I'm wondering if they buffed the badges.Dunno in Cheap NBA 2K21 MT the event that you played in presentation but for me every slightly early/late shot triggered elastic release. Not sure if it's a bug, or they buffed badge. Either way nice way to spend few extra badges.

Share:
Share this on: © 2020 Uptolike.ru. Проект группы PromoPult Политика конфиденциальности Обратная связь ×Close Embed code
Previous post     
     Next post
     Blog home

The Wall

No comments
You need to sign in to comment

Post

By Dingbest
Added Nov 15 '20

Tags

Rate

Your rate:
Total: (0 rates)

Archives

advertisement

Advertisement

advertisement
Share